Kennismaking

In groep acht komt de middelbare school opeens heel dichtbij. Leerlingen en ouders maken kennis met onze school tijdens een voorlichtingsavond of op de open dag.

Welke school past het beste bij je? Dat hangt af van verschillende factoren. Het advies van de basisschool speelt een rol. Maar ook de plaats waar een school staat, de sfeer op de school en het type onderwijs dat wordt gegeven. Het Montessori Vaklyceum nodigt ouders en leerlingen in groep acht van harte uit om kennis te komen maken. Kom proeven van de sfeer, praat met docenten, kijk boeken in en luister naar verhalen van leerlingen.  Dat is de beste manier om de juiste keuze te maken.

Voorlichtingsbijeenkomsten

In november zijn de voorlichtingsavonden in de stad Groningen en in Haren. Wij zijn op deze avonden aanwezig om voorlichting te geven over ons onderwijs.