Kom naar onze doe-middagen en beleef het Montessori Vaklyceum

21-10-2024

Zit jij in groep 8 en wil je ontdekken wat het Montessori Vaklyceum jou te bieden heeft? Meld je nu aan voor onze doe-middagen

Wij hebben er veel zin in om jou onze mooie school te laten zien en kennis te maken met elkaar.  De doe-middag verspreiden wij over twee locaties die heel dicht bij elkaar liggen, zodat je veel van onze school kunt zien. Voordat de doe-middag begint zullen we jou nog een mail sturen met het programma waarin duidelijk staat vermeld op welke locatie je start. We zullen je met open armen ontvangen. Eindigen doen we gezamenlijk op de Vondellaan. Daar kunnen jouw ouders je weer ophalen.

Per doe-middag hebben we maar ruimte voor 50 deelnemers. Om ervoor te zorgen dat iedereen een eerlijke kans krijgt om deel te nemen, willen wij je vriendelijk vragen om je slecht voor één datum in te schrijven zodat alle beschikbare plekken zo goed mogelijk benut kunnen worden.

De doe-middagen zijn op:

• woensdag 15 januari,

• dinsdag21 januari

• maandag 10 februari

• woensdag 26 maart

Klik hier om je aan te melden.